Σάββατο 16 Μαρτίου 2013

Ένα μήνυμα προς όλους τους Ιερισσιώτες ... και όχι μόνο!

ΚΑΡΑΔΗΜΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του Βασιλείου 92 ετών ,Ιερισσιώτης
Είμαι από την Ιερισσό,το όνομά μου είναι Καραδήμος Ιωάννης . Αισθάνομαι περήφανος για τους συμπατριώτες μου που στάθηκαν πραγματικοί ήρωες .Θα τους γράψει η Ιστορία.Χρειάζεται αγώνας και η νίκη θα έρθει.
Απευθύνομαι στα νέα παλικάρια να φανούν αντάξιοι. Αγώνα , ψυχή και τόλμη διότι είναι δίκαιος ο αγώνας.
Τον Κάκαβο δεν κατάφεραν στην κατοχή να τον κάψουν οι Γερμανοί,και τώρα θέλει να τον κάψει η Ελληνική Κυβέρνηση. Δεν θα γίνει. Δεν θα τους περάσει. Δεν τα μέτρησαν καλά τα κουκιά . Από κει βγαίνουν άντρες γυναίκες και παιδιά παλικάρια . Έχουν το θάρρος την ψυχή και την τόλμη.Δώσανε αγώνες και θα δώσουν για τον τόπο τους.Είναι η ζωή τους γιατί θέλουν να ζήσουν.
Και εγώ,σαν Ιερισσιώτης που είμαι , αισθάνομαι μεγάλη περηφάνια .Αν ήμουν λίγο πιο νέος θα ήμουν και εγώ εκεί, αλλά είμαι γέρος 92 ετών .Δεν μπορώ. Θάρρος,Τόλμη και αγώνας,και η νίκη είναι μαζί σας.


Σχόλιο από Ιερισσιώτες : Παππού σε ευχαριστούμε για τα λόγια δύναμης και αξιοπρέπειας που μας στέλνεις. Να είσαι σίγουρος πως δεν θα τους αφήσουμε να ρημάξουν τον τόπο μας. Σ'αυτόν τον αγώνα δεν είμαστε μόνοι. Όλα τα χωριά της περιοχής ενωμένα αντιστεκόμαστε στους "σύγχρονους κατακτητές" που μας επέβαλε το κράτος. Να'σαι γερός και δυνατός και να περιμένεις την μέρα που θα ακούσεις για την απελευθέρωση της Χαλκιδικής από τους Χρυσοθήρες! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου