«Όταν η διοίκησις βιάζη, αθετή, καταφρονή τα δίκαια του λαού και δεν εισακούη τα παράπονά του, το να κάμη ο λαός ή κάθε μέρος του λαού επανάστασιν, να αρπάζη τα άρματα και να τιμωρή τους τυράννους του, είναι το πλέον ιερόν από όλα τα δίκαιά του και το πλέον απαραίτητον από όλα τα χρέη του»...
Ρήγας Φερραίος
ΣΕΛΙΔΕΣ
▼
Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2013
ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΣΤΗ ΔΕΘ : ΠΡΕΠΕΙ Ο ΠΑΧΤΑΣ ΝΑ ΜΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΙ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου