«Όταν η διοίκησις βιάζη, αθετή, καταφρονή τα δίκαια του λαού και δεν εισακούη τα παράπονά του, το να κάμη ο λαός ή κάθε μέρος του λαού επανάστασιν, να αρπάζη τα άρματα και να τιμωρή τους τυράννους του, είναι το πλέον ιερόν από όλα τα δίκαιά του και το πλέον απαραίτητον από όλα τα χρέη του»...
Ρήγας Φερραίος
ΣΕΛΙΔΕΣ
▼
Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2013
ΕΛΜΕ Χαλκιδικής. Συγκέντρωση στον Πολύγυρο ΑΥΡΙΟ
ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ !
ΤΕΤΑΡΤΗ 18/9 - 48ΩΡΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΔΕΔΥ
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΟΝ ΠΟΛΥΓΥΡΟ 10:30 πμ, στο Ηρώο
Θα ακολουθήσει ΣΥΝΑΥΛΙΑ από Σχολικούς φύλακες και τοπικά συγκροτήματα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου